NEE tegen dit Europa,de plakoorlog kan weer beginnen!

3 mei 2014

NEE tegen dit Europa,de plakoorlog kan weer beginnen!

Op donderdag 22 mei heeft u het voor het zeggen. Dan beslist u over de toekomst van Nederland en de Europese Unie. De SP staat positief tegenover Europese samenwerking: de vrede bewaren, de welvaart bevorderen en democratische en sociale rechten beschermen. Maar juist die doelen worden door de eurofielen (D66, GroenLinks, VVD, CDA, PvdA) bedreigd met hun beleid van méér en méér Europa. Zij werken aan een Europese Superstaat waarin bureaucraten in Brussel bepalen wie een sociale huurwoning krijgt, wie er in Nederland mag werken en hoe we onze pensioenen en onze sociale zekerheid regelen.

De SP verzet zich tegen politici die van Europa 1 staat willen maken en die op die manier onze sociale zekerheden en pensioenrechten verkwanselen. Zeg Nee tegen dit Europa.

Ook de borden in de gemeente Smallingerland zijn weer beplakt door het nijvere plakteam van de SP. Houd de agenda op deze site in de gaten waar de SP de komende tijd in de wijken en dorpen is. In ieder geval staat de kraam op 17 mei in het centrum van Drachten.

Reacties

Is dat sociaal? Twee grote posters plakken zodat er voor andere partijen geen plek overblijft|? Ik dacht van niet.

Beste André,

De verkiezingsborden stonden er nog van de gemeenteraadsverkiezingen. Aangezien wij één van de eerste waren die plakten, vonden wij dat het bord wel wat nieuwe posters kon gebruiken. Daarnaast kunnen andere partijen altijd over één van onze posters plakken.