Wanneer wordt de luchtfietsenfabriek gebouwd? (Zonde Geld deel 2)

28 januari 2006

Wanneer wordt de luchtfietsenfabriek gebouwd? (Zonde Geld deel 2)

Deze originele vraag werd afgelopen zaterdag door een voorbijgangster aan de leden van de SP afd. Smallingerland gesteld die het gure winterweer trotseerden om de Zonde Geld-enquĂȘte een vervolg te geven. De gemeente Smallingerland zal binnenkort namelijk luchtfietsen nodig hebben om alle geplande luchtkastelen te kunnen bereiken. Ook deze week staat de Drachtstervaart weer met stip op nummer 1 als grootste geldverslindende prestigeproject.

Van de 149 respondenten vonden 81 dat. De tussenstand komt daarmee op 174. Ook de studiereizen en de naamswijziging scoren weer hoog met 65 en 64 stemmen eindigden ze vandaag respectievelijk als tweede en derde. Het landschapspark van het CDA zit met 58 stemmen nog in de race voor de uiteindelijke top 3. Zoals bekend vindt op 18 februari de Zonde Geld prijsuitreiking plaats.

Actievoerende leden SP en PvdA in centrum Drachten houden elkaar warm in de aanloop naar de verkiezingen
Op bijgaande foto houden de leden van de SP en de PvdA elkaar warm in de aanloop naar de verkiezingen.

Voor vragen kunt u terecht bij Jos v.d. Horst 06-40548473 of Petra Kramer 06-38674642.