SP begint verkiezingscampagne in Drachten

5 november 2006

SP begint verkiezingscampagne in Drachten

Persbericht. De leden van de SP afdeling Smallingerland zijn zaterdag met de verkiezingscampagne voor de tweede kamerverkiezingen begonnen. De actiegroep van de SP met enkele jonge aspirant leden in hun gelederen deelden schuursponzen uit aan het winkelend publiek in het centrum van Drachten.
SP deelt verkiezingsmateriaal uit in centrum Drachten

“De schuursponzen hebben de vorm van een tomaat en zijn symbolisch bedoeld om het slechte beleid van de afgelopen 4 jaar mee weg te poetsen” aldus de op plaats 27 van de lijst staande Frans Baron. De Drachtster politicus was weer markant aanwezig onder het carillon. Ook werd er menig discussie gevoerd . De mensen gaven over het algemeen aan dat men toe is aan een ander, socialer beleid. Ook de PvdA stond met een stand in het centrum. Ook die partij ving dezelfde geluiden op.
In de gemeente Boarnsterhim was de SP afdeling Smallingerland ook actief en werd er huis aan huis gefolderd in Irnsum. Volgende week staat de SP weer in het centrum van Drachten en wordt er gefolderd in Grou.

Meer informatie:
Jos v.d. Horst