Informatiebijeenkomst nieuwe vormen van energieopwekking.

10 mei 2007

Informatiebijeenkomst nieuwe vormen van energieopwekking.

Duurzame energie staat steeds meer in de belangstelling. Daar is ook alle aanleiding voor. Omdat er zich steeds meer initiatieven aandienen voor nieuwe vormen van energieopwekking wil de gemeenteraad van Smallingerland zich nader laten informeren over alle mogelijke voor- en nadelen van energieopwekking via biomassacentrales en ZEPP-centrales.

Daarom organiseert de raad een informatiebijeenkomst. Professor dr. H.C. Moll, hoogleraar "Natuurlijke hulpbronnen en duurzame productie en consumptie" aan de Rijksuniversiteit Groningen, is uitgenodigd om informatie te geven. Tevens is een gespreksleider aanwezig. Er is deze avond voldoende ruimte om vragen te stellen, uw mening te ventileren en met elkaar in discussie te gaan. Belanghebbenden en belangstellenden zijn van harte welkom op donderdag 24 mei a.s. om 19.30 uur in schouwburg De Lawei. U kunt zich opgeven via e-mailadres griffie@smallingerland.nl of per telefoon (0512) 581 234.

Omdat de SP-fractie in de gemeenteraad van Smallingerland het initiatiefvoorstel voor de bijeenkomst ingediend heeft is voor de SP-leden wellicht een extra reden om aanwezig te zijn op deze avond!

Meer informatie:
Jos v.d. Horst