Jos van der Horst in debat over cultuur.

21 februari 2010

Jos van der Horst in debat over cultuur.

Maandag 1 maart organiseert Smelne FM in samenwerking met Lawei Producties een Politiek Café dat live wordt uitgezonden via Smelne FM. Het Politiek Café dat in Theatercafé Hopper plaatsvindt van 20.00 uur - 22.00 uur, is nadrukkelijk geen lijsttrekkersdebat, maar een uitzending waarin naar aanleiding van een aantal 'zeepkiststellingen' gedebatteerd wordt.

Het Politiek Café wordt gepresenteerd door Conrad Berghoef van Smelne FM. Tevens begeleid Conrad de debatten. Tussendoor is er gelegenheid voor het publiek om te reageren. Er is een zaalmicrofonist aanwezig (Stef Avezaat, directeur van Schouwburg De Lawei en Mark Maas, ontwerper). Reacties vanuit de zaal zijn van harte welkom. De muzikale omlijsting wordt deze avond verzorgd door het jonge duo Iris & Pieter.

De stelling waarover Jos v.d. Horst gaat debateren met o.a. CDA en SLVP gaat over de zin van de cultuurclustering en zal op de zeepkist worden ingeleid door Roel Oostra (oud-directeur van de Lawei)

Natuurlijk is iedereen welkom in Hopper om de uitzending live bij te wonen. Denk er wel om, er zijn slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Dus wees er snel bij.

Kijk voor het volledige programma, de deelnemende partijen en de stellingen op www.lawei.nl

Zeepkistdebat:
1 maart 2010