Nieuwe Posters

4 mei 2010

Nieuwe Posters

De nieuwe verkiezingsposters van de SP zien er iets anders uit dan men van de partij gewend is. Ditmaal is gekozen voor een gele steunkleur bij het traditionele wit en rood.

nieuwe verkeizingsposter van de SP

Centraal staat daar in het welbekende SP sponsje. De slogan is: “ De Grote Schoonmaak” Zoals bekend mag er in Smallingerland nog niet op de verkiezingsborden geplakt worden. De plaatselijke plakploeg, bestaande uit Jan Nieuwland en Henk Hoogeveen, heeft echter een creatieve oplossing bedacht door de nieuwe posters op de achterkant van de borden te plakken. “ We vonden de posters zo mooi dat we ze de mensen niet moesten onthouden” aldus een altijd enthousiaste Henk Hoogeveen. Volgens de andere plakker Jan Nieuwland loopt de SP nu wel het risico dat er weer overgeplakt zal gaan worden omdat meerdere partijen nu op het idee zullen komen. “ In dat geval zullen wij er weer als de kippen bij zijn om daar actie op te ondernemen” zegt Nieuwland. Volgens de SP ers is er niets mooier dan een felle plakoorlog tijdens verkiezingstijd.
De voorkant van de verkiezingsborden in Smallingerland zijn tot 3 weken voor de verkiezingen “versierd” met kunst en reclame voor de locale internetcommunity.