SP-kandidaten presenteren zich in Drachten

4 juni 2010

SP-kandidaten presenteren zich in Drachten

Zaterdag 5 juni is er weer een heuse verkiezingsmarkt in Drachten. Op het Laweiplein zal ook de SP zich presenteren. Speciaal voor deze gelegenheid komt Tweede Kamerlid en nummer 12 op de lijst van de SP, Manja Smits naar Drachten.
Manja SmitsNog maar nauwelijks bekomen van haar eclatante “Lingo”overwinning op de VVD (samen met Jasper van Dijk) afgelopen dinsdag zal zij de boekjes “ Weet jij het al” van kinderboekenschrijver Rindert Kromhout uit delen. Het boekje is bedoeld om kinderen duidelijk te maken hoe moeilijk kiezen eigenlijk is.

Verder is aanwezig de nummer 28 op de lijst van de SP, Jos van der Horst. Jos van der Horst
Hij zal alle vragen over het verkiezingsprogramma beantwoorden.
“Het gaat op dit ogenblik hartstikke goed met de SP”. “De partij stijgt weer in de peilingen en het blijkt uit onderzoek dat meer dan de helft van de kiezers het programma van de SP helemaal ziet zitten”, zegt Jos van der Horst en roept daarmee de mensen op om vooral naar het Laweiplein te komen om zich te overtuigen van de bedoelingen van de SP maar ook om die te vergelijken met andere politieke partijen.
De SP staat zaterdag vanaf 11.00 bij de Lawei.

Meer informatie.
Jos v.d. Horst