Onze nieuwe raads- en commissieleden

30 maart 2022

Onze nieuwe raads- en commissieleden

Foto: SP Smallingerland

Deze kanjers gaan de komende vier jaar uw verhaal inbrengen in de raad van Smallingerland!

Vandaag woensdag 30 maart zijn onze raads- en commissieleden van SP-Smallingerland beëdigd. Een mooi moment voor onze afdeling en een kers op de taart na de geweldige groei die we doormaakten in de verkiezingen! Wij feliciteren Janny Timmerman, Ronald Van Der Molen, Andre van Leeuwen en Jamal Al Sari met de mooie posities die zij gaan bekleden de komende 4 jaar!

De afgelopen maanden is er keihard gewerkt om dit mooie resultaat te bereiken, maar dit was slechts het begin! Want de burgermeester gaf in zijn betoog aan dat de raad een moeilijke tijd heeft gehad en dat de nieuwe raad eens serieus moest nadenken over een raadsprogramma…….Nou ,dat dachten wij toch niet! Het vorige raadsprogramma stond vol met pappen en nathouden en is jammerlijk mislukt, een herhaling hiervan zien wij niet zitten! Het geluid van de SP Smallingerland is keihard nodig in deze raad.

Daarom wensen wij onze nieuwe raads- en commissieleden veel succes en strijdvaardigheid de komende periode!