SP trapt campagne Europese verkiezingen af in Grou.

2 mei 2009

SP trapt campagne Europese verkiezingen af in Grou.

Met een hoop ballonnen en enthousiaste vrijwilligers heeft de SP in Boarnsterhim de aftrap gegeven voor de campagne voor de Europese verkiezingen. Anneke Boersma en Jos v.d. Horst in gesprek met enkele belangstellendenFoto: Anneke Boersma en Jos v.d. Horst in gesprek met enkele belangstellenden
De rode verkiezingskraam stond in de hoofdstraat van Grou. Ondanks het feit dat er de jaarlijkse sloepenrace was en een kunstveiling werd er toch tijd genomen door het publiek om even over politiek te praten.

“Europa is voor de meeste mensen een ver van mijn bed show maar toch zijn er een heleboel zaken die ons door “Brussel” rechtstreeks raken” zegt voorzitter Jos v.d. Horst van de afdeling Smallingerland waar Boarnsterhim ook onder valt. “ Neem alleen al de Europese aanbestedingen waar we overigens nog een goed gesprek met de eigenaar van een Drachtster ambulancebedrijf mee gevoerd hebben” .
Het mooie weer zorgde ervoor dat er veel mensen en ook kinderen op straat waren. De laatsten zorgden voor een flinke aanslag op de SP ballonnen die dan ook het straatbeeld van Grou bepaalden.
De komende weken staat de SP in Drachten op zaterdag 9 mei , op zaterdag 16 mei in Wolvega, vrijdagavond 22 mei in Boornbergum en op zaterdag 30 mei weer in Drachten.

Meer informatie.
Jos v.d. Horst